the shaklee difference

the shaklee difference

Wednesday 14 January 2015

KHASIAT PURPLE CARROT SEBENAR

Terdapat begitu banyak kebaikkan nutrisi dalam pemakanan lobak ungu ini.Agak susah untuk kita di Malaysia ini ingin mendapatkan lobak ungu ini.Justeru sangat rugi jika kita tidak mendapatkan khasiat dari ia.Shaklee memberikan kemudahan untuk kita mendapat nutrisi hebat dari lobak ungu ini di dalam ramuan VIVIX !

Banyak manfaat lobak ungu ini seperti tinggi dengan kandungan vitamin A malah bebas kolestrol.Bukan hanya vitamin A,memakan lobak ungu ini memberi kita sumber vitamin B , C dan E

Lobak ungu ini juga baik untuk kecantikkan luaran seperti kulit,rambut dan kuku.Malah ia membantu memperbanyakkan susu badan ibu serta mempunyai satu bentuk kalsium yang mudah diserap oleh tubuh.

Selain itu,lobak ungu ini juga sangat tinggi dengan anti-oksidan dan beta carotine.Malah anti-oksidan dalam lobak ungu ini juga dua kali ganda tinggi dari biasa.Dan ia menentang radikal bebas bagi tubuh kita.Radikal bebas boleh merosakkan sel-sel dalam badan kita termasuk la jika kita selalu mengambil makanan bergoreng.

Dan extra anti-oksida yang terdapat dalam lobak ungu ini membantu mengelakkan pembekuan darah dan juga mengelakkan penyakit jantung.Malah ia nya anti- bakteria dan anti-radang.
 

sid diyana
telegram/whatsapp/sms/call :
012-2437301
email : dia_green69@yahoo.com
 
* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...