the shaklee difference

the shaklee difference

Monday 5 January 2015

"CANDY" SHAKLEE

Sesetengah kanak-kanak memang kurang selera untuk makan nasi mahupun sayuran.Kebanyakkan dari mereka lebih mengemari gula-gula atau makanan ringan yang tidak berkhasiat.Bagi mengekalkan dan meningkatkan kesihatan mereka dikala mereka membesar.Pilihlah makanan tambahan yang dijamin terbaik dan selamat.

Apa kata sekarang tukar kepada "candy" shaklee yang sudah tentu terbaik untuk kandungan nutrisi dan mineral anak-anak anda!!




Vitamin C dan Vitalea chewable bagi memudahkan anak-anak anda mengunyah dan menghisap seperti gula-gula.Rasanya masam-masam manis memang begitu menyegarkan!!!

Apakah kelebihan Vitamin C chewable & Vitalea for children Shaklee ini?

*VITAMIN C CHEWABLE  memainkan peranan penting dalam memelihara kandungan antioksidan semulajadi tubuh dan juga penting untuk tulang, gigi dan gusi yang sihat serta keseluruhan kesihatan yang baik.  Vitamin C tambahan juga diperlukan bagi ibu-ibu mengandung dan yang sedang menyusukan bayi di mana diet harian sahaja tidak mampu memberikan vitamin C yang mencukupi.

* VITA-LEA FOR CHILDREN ini ada 18 Vitamins dan Mineral yang penting untuk pertumbuhan dan perkembangan anak-anak kita.Rasanya pula? Semestinya PERISA SEMULAJADI ANGGUR yang sedap!! Bukan perisa sintetik yerr.. So ibu bapa jangan risauu...








sid diyana 

telegram/whatsapp/sms/call : 012-2437301 

email : dia_green69@yahoo.com
 

* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...