the shaklee difference

the shaklee difference

Thursday 4 December 2014

MASALAH TIDUR

""Antara tips nampak hebat:dapatkan tidur yang cukup. Tidur penting utk memastikan proses pembaik pulih bdn berjalan lancar. Diwaktu tidur sel2 tubuh bergiat cergas melakukan proses pemulihan. Sbb itu, tidur secukupnya penting utk kesihatan dan kecantikan.kebanyakan orang memerlukan 7 hingga 8 jam tidur , bukan semata-mata untuk menjaga kecantikan kulit dan menyerikan wajah!...""
Nana adalah salah seorang yang mengalami masalah susah tidur.kadang tu sampai 2 3 pagi baru nak terlelap.Sebelum ni nana banyak guna pakai petua-petua untuk cepat tidur dan lena.Antaranya nana akan minum segelas air masak.
Kadang-kadang kalau waktu siang nana banyak buat kerja rumah atau jogging ke ,insyallah malam tu memang cepat tidur dan lena sampai ke pagi.
Dan sejak nana kenal shaklee nana pernah cuba salah satu produk shaklee yang dapat membantu memberikan tidur yang lena iaitu OSTEMATRIX .
Salah satu produk yang nana suka dan percaya.Malah bila bangun pagi,akan rasa segar dan tak lenguh-lenguh badan mahupun kusam.Ceria la senang kata.
Selain baik untuk orang yang susah tidur,Ostematrix ini juga banyak kelebihannya..boleh intai-intai tajuk entry nana yang lain untuk ketahuinya..hihi

sila hubungi saya,
whatsapp/sms :

012-2437301 email : dia_green69@yahoo.com


* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...