the shaklee difference

the shaklee difference

Tuesday 14 October 2014

SELALU LETIH DAN LESU?

Dalam kehidupan seharian yang serba cepat kini,kita seharusnya lebih pantas.Tapi keadaan mempengaruhi kesihatan tubuh kita seperti cuaca,tekanan tempat kerja,pemakanan dan lain2 menyebabkan kita sering letih dan lesu.

Belum jam 12,sudah terkebil-kebil mata menahan mengantuk ketika di pejabat atau tempat kerja.Badan rasa letih dan lenguh.Balik kerja pulak terus rasa nak menghadap bantal.Anak-anak yang memerlukan perhatian pun terpaksa tak diendahkan.Ala..kesian nya anak-anak kita kan.



Apa punca kita sering letih lesu ni?

1.Tidak bersenam
2.Sentiasa stress
3.Diet pantas
4.mengambil sarapan yang manis dan berlemak
5.Kurang darah merah
6.Tak cukup tidur


VITAMIN SHAKLEE YANG SESUAI UNTUK MEMBANTU MASALAH KELETIHAN


1) VITALEA
Sumber zat besi yg terbaik untuk pembentukan darah dan sel..Vitalea lengkap dgn 28 vitamin dan mineral yg diperlukan dlm badan orang dewasa..

2) B COMPLEX
B complex membantu dalam pembebasan tenaga, metabolisme karbo, lemak dan protin. paling menarik, bcomplex adalah supplement anti stress. B complex diperlukan untuk pembentukan darah dan dengan itu ia membantu mencegah anemia yang menyebabkan keletihan.

3) OSTEMATRIX
Supplement yg paling sy suka..supplement kalsium yg lengkap dgn vitamin D dan Magnesium. pengambilan setiap mlm sebelum tidur membantu tidur yang lena..bangun keesokkan pagi..badan rasa cergas dan tidak lesu..bonus yg dapat..sistem pembuangan pun senang..

4) ESP
Ibu2 juga boleh mengambil ESP sebagai pemakanan tambahan terutama bagi ibu bekerja yang tidak sempat untuk bersarapan. Index glisemik yang rendah dalam ESP membantu dalam pembebasan tenaga secara berperingkat ke dalam badan dan mengekalkan tahap tenaga yang lebih lama. Tidak mustahil, ramai ibu2 menggunakan ESP terutama ketika berpuasa.



Testimoni pengguna shaklee








sila hubungi saya,
whatsapp / sms :
012-2437301 
 email : dia_green69@yahoo.com

* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...