the shaklee difference

the shaklee difference

Monday 20 October 2014

JANA PENDAPATAN DENGAN SHAKLEE PRODUK




Menjadi ahli shaklee untuk kegunaan sendiri?Boleh je tapi alang-alang kita dah rasai sendiri keberkesanan produk shaklee,apa rugi ye bila kita boleh share atau kongsikan dengan orang ramai diluar sana kan?Malah boleh jana pendapatan tambahan untuk kita sendiri..

Nana suka dan mula join shaklee sebab nana rasakan mudah.Modal permulaan hanya RM65 seumur hidup.Stok pun tak perlu susah payah nak simpan.Dan yang paling best tak perlu jual dari pintu ke pintu rumah orang.

Untuk anda berjaya dalam menjana pendapatan dengan shaklee ni ada konsep yang mudah disamping memerlukan jiwa yang kental dan semangat berusaha iaitu USB.

Apa itu USB?

U-use : Sebelum kita nak mulakan dengan penjualan dan perkongsian tentang shaklee,mestilah kita sendiri kene guna dan rasa perbezaan produk shaklee ni.Feel Love dulu.

S-share : Selepas dah rasa sendiri kesan positif produk shaklee ni,dah tentu kita rasa nak kongsi dengan semua orang kan.Dengan keluarga,kawan-kawan,jiran tetangga.Dan kesan memberi atau berkongsi ni memang seronok.

B-build : Bila dah berkongsi,kita mula lahirkan distributor dan leader-leader.Bila kita dah setia dengan shaklee,akan ramai orang sekeliling bertanyakan tentang shaklee dan berminat untuk jana pendapatan juga.Konsep yang sama akan diterapkan dan proses yang sama akan berulang.
Ahli yang serius akan dibantu secara berterusan melalui online ataupun offline coaching.Akan dijemput masuk kedalam group fb Jutawan.Group ini adalah kumpulan sokongan yang sedia membantu untuk apa juga masalah,motivasi,marketing plan dan tips.


Berminat untuk mendaftar?
Boleh hubungi nana
whatsapp/sms :012-2437301


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...