the shaklee difference

the shaklee difference

Thursday 30 October 2014

NUTRIFERON SHAKLEE DAN KHASIATNYA

Gangguan alam sekitar dan pencemaran udara boleh menganggu keseimbangan sistem imunisasi tubuh manusia.produk-produk shaklee dapat memberikan sokongan terhadap sistem imunisasi yang akan bertindak balas terhadap sebarang serangan penyakit.

KEMAJUAN BESAR DALAM SAINS IMUN SISTEM

Nutriferon merupakan satu produk berpaten ,campuran ekstrak tumbuhan bagi pengukuhan imun yang terbukti secara teknikal.Bila diambil secara harian dapat meningkatkan pengeluaran interferon semulajadi tubuh badan anda yang merupakan pengaktifan kritikal sistem imun.


  • Formula berpaten eksklusif yang menyediakan tahap tertinggi bagi perlindungan imun harian kita.
  • Satu-satunya suplemen yang dicipta oleh penemu nutriferon iaitu Dr.Yasuhiko Kojima selepas lebih daripada 40 tahun penyelidikan.
  • Mengandungi MACH,satu campuran nutriferon yang merangsang ekstrak tumbuhan (500mg) yang telah dipatenkan.
  • Campuran proprietari ekstrak tumbuhan semulajadi ini berasal daripada biji labu,bunga safflower,benih plantago,dan kuntuman bunga japanese honeysuckle yang telah terbukti secara klinikal dapat menyokong dan merangsang proses gerak balas imun semulajadi pada tahap selular.
  • Terbukti dengan 4 kajian klinikal terhadap manusia




PERBEZAAN SHAKLEE


-Dalam kajian makmal ,Nutriferon telah menunjukkan yang ia memberi kesan secara positif terhadap sel-sel pembunuh semulajadi - sokongan tambahan bagi penemuan hebat dalam sains sistem imun.



sila hubungi saya,
whatsapp / sms :

012-2437301 email : dia_green69@yahoo.com

* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...