the shaklee difference

the shaklee difference

Friday, 27 February 2015

ANGGUR HEBAT

 - Muscadine Grape -



Kenapa dikatakan hebat?? Kerana MUSCADINE GRAPE ini adalah anggur "liar" yang mempunyai 20 KROMOSOM..

MENAKJUBKAN saiz Anggur Muscadine ini adalah sebesar BOLA GOLF. Pertumbuhannya yang unik, memerlukan cahaya matahari yang kuat menjadikan ia mengandungi banyakkk POLIFENOL dan RESVERATROL... dan menjadikan ia ANTIOKSIDAN yang SANGAT KUAT...
 

* yang mana belum tahu, Anggur Muscadine ni antara 4 kandungan utama dalam VIVIX... Celine Nutritionist Shaklee bagitahu anggur muscadine ni SANGAT TAHAN LASAK. Katanya, kalau hutan tu terbakar dengan api yang sangat marak sekalipun.. Anggur Muscadine ni langsung tidak berubah bentuk atau sifat. Mantain macam tu je..... Subhanallah, betapa hebatnya ciptaanNya.....


Pertanyaan,konsultasi dan pesanan boleh hubungi saya di:
SHAKLEE INDEPENDENT DISTRIBUTOR
DIYANA 888848
Telegram/whatsapp/sms : 011-12810277
Email : dia_green69@yahoo.com

*produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos,merawat,menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

2 comments:

  1. Diana suka makan anggur ni...sedap...tak dapat makan. buah anggur...jus dia pun jadilah..

    Diana follow sini #25

    ReplyDelete
    Replies
    1. jus dia pun memang dah sedap ..lagi lah kalau dapat buah yang sebenar..hihi

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...